کد خبر: 1452059
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹
با هدف تعامل مستمر قرآنی صورت گرفت؛

راه‌اندازی سامانه پیامکی مؤسسات قرآنی خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: سامانه پیامکی مراکز و مؤسسات قرآنی استان خوزستان با هدف برقراری ارتباط مستمر این مؤسسات با بخش‌های مختلف قرآنی راه‌اندازی شد.

حجت‌الاسلام خمیس بداوی، مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: پانل سامانه پیام کوتاه ویژه ارتباطات درونی و بیرونی مؤسسات قرآنی استان خوزستان فعال شد.

وی افزود: این سامانه با همه امتیازات ویژه آن به‌صورت رایگان در اختیار مراکز و مؤسسات قرآنی استان خوزستان قرار می‌گیرد تا از این طریق تعامل میان مؤسسات، اتحادیه و قرآن‌آموزان به‌صورت مداوم شکل گیرد.

بداوی با بیان اینکه متقاضیان استفاده از این سامانه شامل مؤسسات، مراکز، فعالان فعالیت‌های قرآنی و صاحبان جلسات قرآنی می‌توانند به‌منظور ثبت‌ نام اقدام کنند، گفت: این امر به‌منظور به‌روزرسانی مؤسسات قرآنی، ارتباط مؤسسات و مراکز قرآنی با یکدیگر، ارتباط مؤسسات قرآنی با زیرمجموعه خود و اطلاع‌رسانی برنامه‌های قرآنی را‌ه‌اندازی شده است.

مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی خوزستان افزود: دریافت‌کنندگان سامانه پیام کوتاه پس از فعال سازی باید هزینه شارژ ماهانه را پرداخت کنند. همچنین متقاضیان می‌توانند مدارک موردنیاز را از طریق دورنگار 3311386 و یا نشانی الکترونیکی اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی خوزستان ارسال کنند.

یادآور می‌شود، حدود 400 مؤسسه قرآنی در خوزستان فعال هستند.

captcha