هجوم بی‌سابقه تفکر شیطانی آمریکا نشان‌دهنده ترس شیاطین جهان از انقلاب اسلامی است
کد خبر: 1453047
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹
رئیس کارگروه ژئوپلتیک مرکز مطالعات استراتژیک کشور:

هجوم بی‌سابقه تفکر شیطانی آمریکا نشان‌دهنده ترس شیاطین جهان از انقلاب اسلامی است

گروه سیاسی: نامی هجوم بی‌سابقه تفکر شیطانی آمریکا با همه ابزارها را نشان‌دهنده ترس و وحشت شیاطین جهان از انقلاب اسلامی دانست و پیروزی در جبهه جنگ نرم را نیازمند بصیرت، هشیاری و ولایت‌مداری مسئولان و مردم بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، امیر سرتیپ نامی، رئیس کارگروه ژئوپلتیک مرکز مطالعات استراتژیک کشورعصر روز گذشته، 31 شهریورماه در همایش یاد یاران که در  دلیجان برگزار شد، دفاع مقدس را گنجینه‌ای ارزشمند و تمام‌نشدنی و پشتوانه‌ای عظیم برای ملت ایران دانست.

وی رشادت و ایثارگری‌های رزمندگان در دفاع هشت ساله ملت ایران را بی‌نظیر بیان کرد و افزود: با وجود پشتیبانی تسلیحاتی و مالی قدرت‌های جهانی از عراق، ما در دفاع مقدس ثابت کردیم با عزم و اراده و وحدت و پیروی از ولایت می‌توان استکبار جهانی را به زانو درآورد.

نامی در ادامه اظهار کرد: پس از شکست توطئه‌های آمریکا و هم‌پیمانانش در جنگ نظامی علیه نظام جمهوری اسلامی، جنگ نرم را علیه اعتقادات، باورها و ارزش‌های ملت ایران آغاز کردند و کانون خانواده‌های ایرانی و تفکر اسلام ناب محمدی را هدف قرار داده‌اند.

این مقام مسئول در پایان هجوم بی‌سابقه تفکر شیطانی آمریکا با همه ابزارها را نشان‌دهنده ترس و وحشت شیاطین جهان از انقلاب اسلامی دانست و پیروزی در جبهه جنگ نرم را نیازمند بصیرت، هشیاری و ولایت‌مداری مسئولان و مردم بیان کرد.

captcha