
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کردستان، عبدالمحمد زاهدی، استاندار کردستان اظهار کرد: کار ساخت بلندترین مجسمه یادمان شهدای شیمیایی که 27 متر ارتفاع دارد به پایان رسیده و آماده نصب است.
وی افزود: این مجسمه توسط پیکرتراش برجسته سنندجی، استادهادی ضیاءالدینی ساخته شده و به محض آمادهسازی زیرساخت آن در محل پارک کوه آبیدر سنندج، نصب خواهد شد.
زاهدی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه نصب آن حدود 2 ماه دیگر به طول خواهد انجامید، یادآور شد: در اولین همایش حمایت حقوقی از مصدومان شیمیایی که با حضور رئیس جمهور و سفرای خارجی، در تهران برگزار خواهد شد، میتوانیم از ماکت آن رونمایی کنیم.