مراسم تجدید میثاق با شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد
کد خبر: 1475697
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹
به مناسبت هفته بسیج:

مراسم تجدید میثاق با شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ/ احمد دادشیان: به مناسبت هفته بسیج مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس به همت بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه، جمعی از مسئولین شهرستان، ریاست دانشگاه و اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر مراسم تجدید میثاق با شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس بر سر مزار شهدای گمنام مدفون در این واحد دانشگاهی برگزار شد.
در این مراسم  حجت‌الاسلام حاجی‌زاده، امام جمعه شهرستان اهر ضمن سخنانی از شجاعت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان اسلام تجلیل به عمل آورده و گفت: این عزیزان با حماسه‌های به یادماندنی خود کار حسینی کردند و بر تمام ما وظیفه است که کار زینبی انجام دهیم.
در ادامه این مراسم حضار با نثار دسته گل به محضر شهدای گمنام ادای احترام نموده و فاتحه دسته جمعی قرائت کردند.
یادآور می‌شود، با توجه به دفن دو شهید گمنام در محوطه مسجد بلال دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر که در سن 19 و 17 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند، تدفین آنها از نظر فرهنگی تاثیر شگرفی در بین دانشگاهیان داشته و از زمان دفن، محوریت کلیه برنامه‌های فرهنگی این واحد دانشگاهی بر مزار این شهدای گرانقدر قرار گرفته است.
یادآور می‌شود، مراسم بزرگداشت هفته بسیج واحد اهر در روزهای آتی نیز ادامه خواهد یافت.

captcha