حضور جايزه بين‌المللی قرآن دبی در نمايشگاه بين‌المللی كتاب «شارجه»
کد خبر: 1611528
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۸۶ - ۱۰:۵۸

حضور جايزه بين‌المللی قرآن دبی در نمايشگاه بين‌المللی كتاب «شارجه»

گروه بين‌الملل: جايزه بين‌المللی قرآن دبی برای نخستين‌بار از زمان تأسيس خود، در فعاليت‌های نمايشگاه بين‌المللی كتاب «شارجه» شركت‌می‌كند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از روزنامه «دارالخليج» بحرين، «ابراهيم محمد بوملحه»، مشاور حاكم دبی در امور فرهنگی و رييس سازمان جايزه بين‌المللی قرآن دبی در اين‌باره گفت: اين سازمان با هدف نشان‌دادن اهميت بالای خود در نمايشگاه‌های بين‌المللی كتاب و و ارائه ساير كتاب‌های منتشرشده در زمينه اعجاز علمی قرآن‌كريم و سنت نبوی توسط اين سازمان از جمله «تنزيل الآيات علی الواقع عند المفسرين»، «اشراقات»، «مباحث البلاغه و اعجاز القرآن الكريم»، «محمد رسول الله و صورته عند المفسرين»، سه جلد از كتاب «مختصر السيرة النبويه» و نيز «فی انوار النبوه»، «الاسس الدعويه و الحضاريه للمدينة النبوية»، «التراتيب النبويه» و ديگر كتاب‌ها در اين نمايشگاه شركت‌می‌كند.
بوملحه در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه آينده «جايزه دبی» برای حضور در دور بعدی نمايشگاه بين‌المللی كتاب «قاهره» با تمام محصولات انتشاراتی خود، از همكاری‌های بی‌شائبه اداره «فرهنگ و رسانه» شارجه، تشكر و قدردانی‌كرد.
نمايشگاه بين‌المللی كتاب شارجه از 14 آذرماه آغاز به كاركرد و تا 24 اين ماه ادامهدارد، نمايشگاه بين‌المللی كتاب قاهره نيز از اول تا 14 بهمن‌ماه آينده برگزارمی‌شود.
captcha