تجليل از 6 بانوی موسيقی ايران در جشنواره «بانوان آوای مهر»
کد خبر: 1662181
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۸۷ - ۱۴:۳۳

تجليل از 6 بانوی موسيقی ايران در جشنواره «بانوان آوای مهر»

گروه هنر: در سومين جشنواره موسيقی «بانوان آوای مهر» با موضوعات دينی و انقلابی از 6 بانوی موسيقی ايران تجليل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از روابط عمومی معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،در سومين جشنواره موسيقی آوای مهر كه به همت مديريت امور موسيقی سازمان فرهنگی هنری شهردای تهران و موسسه نغمه شهر با هدف آفرينش آثار ارزشمند، ارزيابی ظرفيت‌های موجود و شناسايی استعدادهای بالقوه موسيقی بانوان، از دوم تا چهارم تير برگزار می‌شود،از شش بانوی موسيقی ايران تجليل و قدردانی می‌شود.
بنا بر اين گزارش، اين جشنواره به دبيری ارفع اطرايی همزمان با ولادت حضرت فاطمه كبری (س) و هفته گراميداشت مقام مادر و روز زن به مدت سه روز در دو بخش مسابقه و جنبی برگزار خواهد شد به طوری كه در بخش مسابقه گروههای پاپ،سنتی،محلی،كوبه‌ای ،آواز جمعی،تك‌خوانی و تك‌نوازی در حضور هيئت داوران متشكل از هنرمندانی چون مهربانو توفيق،مليحه سعيدی،هنگامه اخوان،نسرين ناصحی،شهلا ميلانی،تامارا دوليتزه ،ارفع اطرايی و فريبا وكيلی به رقابت با هم می‌پردازند.
بخش جنبی اين جشنواره نيز به تجليل از شش بانوی موسيقی و تقدير از چهاربانوی مرتبط با موسيقی از جمله صدابردار،سازنده ساز و ... اختصاص دارد.
سومين جشنواره موسيقی آوای مهر با موضوعاتی چون زن ايرانی، جلوه پاكی و مهر، زن ايرانی، خلاقيت و نوآوری، زن ايرانی، اميد به آينده روشن، زن ايرانی، محور زندگی شهری، زن ايرانی، دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و آثار آزاد از دوم لغايت چهارم تير در تهران برگزار می‌شود.
بر اساس اين گزارش،گروههای منتخب برای حضور در اين دوره از جشنواره دوم تير در در فرهنگسرای بانو، سه تير در فرهنگسرای دختران به رقابت با هم می‌پردازند.
سومين جشنواره موسيقی بانوان آوای مهر چهارم تير با تجليل از بانوان موزيسين ايران در تالار انديشه حوزه هنری به كار خود پايان می‌دهد.


captcha