حوزه آنلاين راه‌اندازی شد
کد خبر: 1677646
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۰:۱۰

حوزه آنلاين راه‌اندازی شد

گروه وبلاگ و IT: حوزه آنلاين با هدف آموزش دروس حوزوی فعاليت خود را نيمه شعبان مصادف با سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) آغاز كرد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، حوزه آنلاين توسط مجموعه‌ای از دانشجويان و طلاب مقيم كانادا و ايران طراحی و پايه‌گذاری شده و به‌طور رايگان به علاقه‌مندان به دروس حوزوی خدمات ارائه می‌كند.
سايت حوزه آنلاين به نشانی «www.hawzah-online.com» از چهار بخش كلاس درس، مراكز اسلامی، درباره حوزه علميه و معرفى پايگاه تشكيل شده كه به زبان فارسی دروس را ارائه می‌كند.
بخش «كلاس درس» شامل ارائه دروس حوزوی پايه اول تا دهم به‌صورت پرتال آموزشی، متن، جستجو در متن، خلاصه دروس، نمونه سؤالات امتحانی، قابليت طرح سؤالات محصلان، دريافت پاسخ از اساتيد مطرح حوزه علميه قم و غيره است.
بخش‌های ديگر اين سايت كه عبارت از تهيه پرتال آموزشی دروس حوزوی پايه اول و دوم به زبان‌های اردو، هندی، انگليسی و فرانسوی است، در حال توليد بوده و در آينده در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گيرد.
استفاده از سايت كاملاً آسان و رايگان بوده و فقط كافيست علاقه‌مندان ثبت‌نام كرده و وارد بخش كاربری شوند، به‌زودی در اين بخش انجمن های تخصصی، دروسی همچون شرح النظام، معالم، باب حادی عشر و ديگر دروسی كه در قديم فرا گرفته می‌شده، در دسترس علاقه مندان قرار خواهدگرفت.
بخش عربی حوزه آن‌لاين نيز با همكاری گروهی از فعالان فرهنگی در حوزه دين از ايران و كانادا در حال راه‌اندازی است و در 11 ذی‌القعده امسال مصادف با ولادت ثامن‌الحجج حضرت علی ابن موسى الرضا(عليه السلام) افتتاح خواهدشد.
captcha