فيلم «سياحت غرب سه» ساخته می‌شود
کد خبر: 1701503
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۸۷ - ۱۵:۲۹

فيلم «سياحت غرب سه» ساخته می‌شود

نويسنده و كارگردان فيلم سياحت غرب گفت: فيلم دينی ـ مذهبی «سياحت غرب سه» در دست ساخت است.

«عبدالمجيد عليجان‌نژاد» عصر روز يك‌شنبه پنجم آبان‌ماه در گقت‌وگو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) و در حاشيه چهارمين نمايشگاه سراسری «صحيفه سبز» در مصلی جمعه بابل افزود: فيلم سياحت غرب براساس كتاب «سياحت غرب» نوشته «نجفی قوچانی» تهيه شده است.
وی تصريح كرد: سياحت غرب يك به مدت 20 دقيقه به موضوع سؤال و جواب و سكرات پس از مرگ اشاره دارد و سياحت غرب دو به مدت 65 دقيقه با موضوع سير انسان از ابتدای مرگ تا وادی الاسلام مربوط است كه تاكنون يك‌صد و 40 هزار حلقه سی‌دی از سوی مؤسسه فرهنگی «اشراق» به صورت مستقيم در بين علاقه‌مندان توضيح شد.
وی گفت: سياحت غرب دو در اطراف جاده هراز و اطراف بهشهر ساخته شده است.
عليجان‌نژاد اظهار كرد: فيلم سياحت غرب از سوی مؤسسه فرهنگی اشراق بابل ساخته می‌شود كه فيلم سياحت غرب دو با هزينه 80 ميليون ريال ساخته شده است و هم‌اكنون برای فيلم سياحت غرب سه مبلغ 150 ميليون ريال برآورد شده است.
وی خاطرنشان كرد: فيلم سياحت غرب دو به زبان اردو ترجمه شده است.
عليجان‌نژاد استقبال كشورهای عربی از فيلم سياحت غرب را مثبت عنوان كرد و گفت: هم‌اكنون اين فيلم به زبان انگليسی و عرب در دست ترجمه است.
كارگردان فيلم سياحت غرب يادآور شد: اثرات فيلم سياحت غرب دو نيز با 15 ساعت تماس تلفنی اهل شيعه و سنی به صورت نرم‌افزار وارد بازار شده است.
نرم‌افزار سياحت غرب در چهارمين نمايشگاه سراسری صحيفه سبز در بابل در غرفه اشراق در معرض فروش گذاشته شده است.
captcha