انتشار داستان‌هايی از زندگی شهدای جنگ تحميلی برای نوجوانان
کد خبر: 1887161
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۷

انتشار داستان‌هايی از زندگی شهدای جنگ تحميلی برای نوجوانان

گروه ادب: مدير انتشارات «مُلك اعظم» از انتشار مجموعه كتاب حكايت‌هايی از زندگی شهدای جنگ تحميلی برای نوجوانان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) «سعيد عاكف» مدير انتشارات «مُلك اعظم» از انتشار مجموعه داستانی حكايت‌هايی از زندگی شهدای جنگ تحميلی برای نوجوانان به قلم جمعی از نويسندگان خبر داد.
وی در ارتباط با اين مجموعه كتاب گفت: با توجه به اينكه برای آشنايی مخاطبان كودك و نوجوان با رفتار و انديشه شهدای هشت سال دفاع مقدس كمتر اثر قابل توجهی در سال‌های اخير منتشر شده است، اين مجموعه در دست تدوين قرار گرفته كه نخستين جلد از آن با محوريت شهيد «عبدالحسين برونسی» تأليف شده است.
وی افزود: در اين اثر كه با نام «جايزه ديگر» و به قلم «محمد خسروی‌راد» تهيه شده است حكايت‌هايی از زندگی شهيد برونسی به زبان نوجوانانه به همراه تصويرگری متناسب با مخاطبان آن ارائه شده است.
به گفته عاكف اين مجموعه در دومين كتاب خود نيز به بيان زندگی شهيد «محمود كاوه» برای نوجوانان خواهد پرداخت.
عاكف در ادامه از انتشار ششمين جلد از مجموعه «ساكنان مُلك اعظم» با موضوع زندگی شهيد «محمدناصر ناصری» از شهدای ايران در كشور افغانستان خبر داد و گفت: اين كتاب شامل زندگی‌نامه داستانی شهيد ناصری است كه در قالب 99 خاطره از زندگی او در كنار 99 قطعه عكس است كه به نوعی تداعی‌كننده و مكمل اين خاطرات است.
مدير انتشارات «مُلك اعظم» در پايان گفت: اين مجموعه به همراه عناوين جديد انتشاريافته از آن به صورت يك مجموعه مستقل در نمايشگاه كتاب سال آينده ارائه خواهد شد.
captcha