تلاوت قاريان ممتاز و بين‌ا‌لمللی در مؤسسه احسن‌الحديث
کد خبر: 1945014
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۲

تلاوت قاريان ممتاز و بين‌ا‌لمللی در مؤسسه احسن‌الحديث

گروه فعاليت‌های قرآنی: به مناسبت ميلاد امام علی(ع) مراسمی پنجم تيرماه با حضور عاشقان عصمت و طهارت(ع) و با تلاوت قاريان ممتاز و بين‌المللی در مؤسسه قرآنی احسن‌الحديث برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، به مناسبت ميلاد مولی‌الموحدين علی بن ابيطالب(ع) مراسمی ويژه آقايان شنبه، پنجم تيرماه، در مؤسسه قرآنی احسن‌الحديث برگزار می‌شود.
در اين مراسم كه از ساعت 9:30 صبح آغاز می‌شود، مرتضی پورنقشبند، حبيب‌الله پوراحمدی و احمد ابوالقاسمی از قاريان ممتاز و بين‌المللی به تلاوت قرآن خواهند پرداخت.
همچنين در اين برنامه كه با اجرای سيدوحيد مرتضوی از مجريان برنامه‌های سيمای قرآن برگزار می‌شود، هادی افخمی در مدح امام علی(ع) به مديحه‌سرايی خواهد پرداخت و گروه هم‌‌خوانی «ضحی» برنامه‌های تواشيح و ابتهال را اجرا می‌كنند.
سخنرانی حجت‌الاسلام‌‌ و السلمين جعفر‌زاده و اجرای مسابقات فرهنگی و قرآنی از ديگر برنامه‌های اين جشن خواهد بود، اين محفل نورانی با اقامه نماز ظهر و عصر و پذيرايی به پايان می‌رسد.
مؤسسه قرآنی احسن‌الحديث به نشانی تهران، ميدان امام حسين(ع)، خيابان 17 شهريور، ابتدای خيابان صفای شرقی، حسينيه حضرت علی‌اكبر(ع) واقع شده است.
captcha