مسابقه «حديث انتظار» بر روی پايگاه اينترنتی بسيج وزارت صنايع قرار گرفت
کد خبر: 2153832
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۸

مسابقه «حديث انتظار» بر روی پايگاه اينترنتی بسيج وزارت صنايع قرار گرفت

گروه فضای مجازی: مسابقه «حديث انتظار» كه به مناسبت فرا رسيدن نيمه شعبان، سالروز ولادت صاحب الزمان (عج) به همت مركز مقاومت بسيج وزارت صنايع و معادن برای عموم برگزار می‌شود، بر روی پايگاه اطلاع‌رسانی بسيج اين وزارتخانه قرار گرفت.

وحيد ابراهيم يزدی، معاون فرهنگی مركز بسيج وزارت صنايع و معادن، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) با اعلام اين خبر گفت: اين مسابقه كه براساس ويژه‌نامه نيمه شعبان پايگاه اطلاع‌رسانی مركز بسيج اين وزارت‌خانه طراحی شده است به صورت سؤالات چهارگزينه‌ای در نظر گرفته شده و‌ علاقه‌مندان‌ می‌توانند برای شركت در اين مسابقه تا پايان ماه شعبان نسبت به پاسخگويی به سؤالات اقدام كنند.
يزدی افزود: شركت در مسابقه برای عموم در سراسر كشور بلامانع است و پس از قرعه‌كشی، جوايز نفيسی از سوی مركز مقاومت بسيج وزارت صنايع و معادن به برگزيدگان اهداء خواهد شد.
وی در پايان اعلام كرد: علاقه‌مندان برای دريافت متن ويژه نامه، سؤالات و پاسخنامه بايد به پايگاه اطلاع‌رسانی مركز بسيج وزارت صنايع و معادن به نشانی اينترنتی www.basijsanaye.ir مراجعه كنند و سپس پاسخنامه‌های تكميل شده خود را به دفاتر بسيج در شركت‌های مربوطه تحويل دهند.
captcha