ايجاد مدرسه قرآنی زندان يزد اقدام بسيار ارزشمندی است
کد خبر: 2350374
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۵

ايجاد مدرسه قرآنی زندان يزد اقدام بسيار ارزشمندی است

گروه فعاليت‌های قرآنی: فرماندار يزد در بازديد از زندان مركزی يزد، توجه ويژه مجموعه زندان‌ها به برنامه‌های قرآنی را قابل تقدير دانست.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از روابط عمومی زندان مركزی، سيفی فرماندار يزد به اتفاق شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر در بازديد از زندان مركزی يزد با برنامه‌های متنوع اصلاح و تربيت، بهداشت و درمان و فعاليت كلينيك مثلثی آشنا شدند.
در اين بازديد كه با همراهی معاون اداره كل و رئيس زندان مركزی يزد انجام گرفت، بازديد كنندگان با روال چگونگی ورود و پذيرش زندانی و ارائه خدمات و ساير اقدامات اوليه آشنا شدند.
در اين بازديد رئيس زندان مركزی برنامه‌های مدرسه قرآنی سنتی مشكات، فعاليت مركز صدا و سيمای زندان و ساير فعاليت‌های در حال انجام برای زندانيان را تشريح كرد.
بازديد از كتابخانه ديجيتال، سالن اسكواش شهيد لاجوردی، گلخانه و پرورش قارچ از ديگر برنامه‌هايی بود كه انجام گرفت.
فرماندار يزد در پايان اين بازديد اقدامات صورت گرفته را قابل تقدير دانست و از مدرسه قرآنی به عنوان يكی از بهترين قسمت‌های زندان مركزی نام برد و اظهار كرد: فعاليت‌های قرآنی و مدرسه مشكات كار بسيار بزرگ و با ارزشی است كه انشاا... بتواند زمينه اصلاح مددجويان را ايجاد كند.
وی افزود: خوشبختانه امكانات تهيه شده برای زندان امكانات بسيار خوبی است، اما اميدواريم روز به روز از زندانيان ما كاسته شود و تعدادی هم كه در زندان هستند با برنامه‌های موجود زمينه اصلاح و تربيت و بازگشت دائمی آنان به جامعه فراهم شود.
captcha