به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه خوزستان، سيداسلام موسوی فرمانده سپاه انديكا از تشييع شهدای گمنام همزمان با دهه دوم فاطميه در قلعه خواجه اين شهرستان خبر داد و اظهار كرد: همزمان با دهه دوم فاطميه، اين بخش از توابع شهرستان انديكا ميزبان شهدای گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.
وی افزود: اين شهدای والامقام در روز شهادت حضرت فاطمهزهرا (س) بر دستان مردم شهيدپرور قلعهخواجه و شهرهای همجوار مانند آبژدان و لالی تشييع خواهند شد.
فرمانده سپاه شهرستان انديكا با بيان اينكه مراسم تشييع شهدای گمنام شهر قلعه خواجه، يكشنبه 25 فروردينماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) انجام میشود، گفت: برنامههايی كه برای هرچه باشكوهتر برگزار كردن تشييع اين شهدای گمنام تدارك ديده میشود، به زودی اطلاعرساني خواهد شد.
به گفته موسوی، پيكر مطهر اين شهدای والامقام چندی پيش توسط كميته جستجوی مفقودين ستاد كل نيروهای مسلح در مناطق عملياتی كشف شده است.
وی از همه مردم شهيدپرور خوزستان به ويژه شهرهای آبژدان، لالی، مسجدسليمان، شوشتر و گتوند درخواست كرد به منظور تجليل از مقام شامخ شهدای والامقام، در تشييع شهدای گمنام قلعهخواجه شركت كنند.
فرمانده سپاه شهرستان انديكا با بيان اينكه ميزبانی شهدای گمنام افتخار بزرگی است، تصريح كرد: خدا را شاكريم كه توفيق داد ميزبان شهدا باشيم.