کد خبر: 2514060
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۴

دانشگاه آزاد اسلامی آبادان ميزبان شهدای گمنام می‌شود

گروه حماسه و ايثار: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا(س) شهدای گمنام در آبادان تشييع و ميهمان دانشگاه آزاد اسلامی آبادان می‌شوند.

عليرضا عليزاده حداد، مسئول ناحيه بسيج دانشجويی خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه خوزستان، عنوان كرد: 2 شهيد گمنام روز 25 فروردين‌ماه مصادف با سوم جمادی‌الثانی، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا(س)، در آبادان تشييع و ميهمان دانشگاه آزاد اسلامی آبادان می‌شوند.
وی با بيان اينكه پيكر مطهر اين شهدای بزرگوار توسط جستجوگران نور در مناطق عملياتی دفاع مقدس كشف شده است و به آغوش وطن بازگشته‌اند، به زمان برگزاری مراسم تشييع شهدای گمنام اشاره كرد و گفت: شهدای گمنام 25 فروردين‌ماه فضای دانشگاه آزاد اسلامی آبادان را معطر خواهند كرد.
عليزاده حداد افزود: مراسم تشييع ساعت 9 صبح از بقعه سيد عباس آبادان به سمت دانشگاه آزاد اين شهر آغاز می‌شود و پيكرهای مطهر، روبه‌روی مسجد دانشگاه به خاك سپرده می‌شوند.
به گفته مسئول ناحیه بسيج دانشجويی استان خوزستان، پيكر 2 شهيد گمنام شنبه 24 فروردين‌ماه به آبادان وارد می‌شود و مراسم شب وداع شامل برنامه‌های معنوی شامگاه پيش از تدفين در شهر آبادان با حضور دانشجويان، اساتيد و عموم مردم شهيد‌پرور خوزستان برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: اين شهدا 19 و 20 ساله هستند و در منطقه عملياتی والفجر 8 و تك دشمن در سال 68 و پس از پذيرفتن قطعنامه به فيض شهادت نائل آمده‌اند.
عليزاده‌‌ حداد با بيان اينكه شهدا به خاطر سربلندی اسلام و انقلاب جان خود را نثار كردند، تصريح كرد: شهدای ما همه چيز خود را برای خدا دادند و نزد خداوند منزلت بالايی دارند؛ بنابراين در هر جا آرام بگيرند، مايه خير و بركت می‌شوند.
وی شهدا را زندگان جاويد تاريخ دانست و اظهار كرد: مزار شهدا محل حضور ملائك‌ الهی است كه بركات فراوانی دارد و بايد دانشگاه و دانشجويان اين فرصت معنوی ‌‌را مغتنم شمرده و از فيوضات آن بهره‌مند شوند.
captcha