به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرامه، جلسه ستاد استقبال از دو شهيد گمنام در شهرستان خرامه با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان در فرمانداری اين شهرستان برگزار شد.
داريوش دهقان، فرماندار خرامه در اين جلسه اظهار كرد: بايد با برنامهريزی برای ميزبانی اين شهدای والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس تمام توان خود را به كار بگيريم و از شهدا به خوبی استقبال كنيم.
وی با اشاره به اينكه پيكر مطهر اين لالههای گمنام با حضور پرشور خانوادههای معظم شهدا، ايثارگران، بسيجيان، مردم قدرشناس در روز 25 فروردينماه مصادف با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تشييع میشود، ادامه داد: شهدا تاج سر ما هستند و توفيق بزرگی نصيب ما شده كه ميزبان شهدای گمنام میشويم.
دهقان اظهار اميدواری كرد: مردم شريف شهرستان خرامه و شهرهای همجوار با حضور در تشييع شهدای گمنام، بار ديگر با آرمانهای بلند آنان تجديد ميثاق كنند. همه ما بايد قدردان اين عنايت خداوند باشيم كه ميزبان دو لاله پرپر گمنام میشويم.
در ادامه حجتالاسلام محمد صباحی، امام جمعه شهرستان خرامه ضمن ارائه برنامههای پيشنهادی ويژه اين مراسم از همه مسئولان خواست با برنامهريزی و انسجام مراسم استقبال خوبی از اين عزيزان در شهرستان شود.
يادآور میشود، در پايان جلسه تصميماتی برای استقبال هرچه باشكوهتر از اين پرستوهای گمنام گرفته شد.