حجتالاسلام محمدجواد عباسزاده، معاون فرهنگی و اجتماعی ادارهكل اوقاف و امور خيريه استان لرستان در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه لرستان، گفت: بهمناسبت ايام فاطميه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) 150 روحانی مبلغ از قم به استان لرستان دعوت شدهاند.
وی افزود: اين روحانيان مبلغ 19 فروردينماه جاری وارد استان میشوند و تا 26 فروردينماه در استان حضور خواهند داشت.
حجتالاسلام عباسزاده اضافه كرد: اين روحانيون اعزامی در سطح مساجد و بقاع متبركه در شهرها و روستاهای دور افتاده استان لرستان فضايل حضرت فاطمه زهرا(س) را برای مردم بيان میكنند.
وی افزود: ادارهكل اوقاف و امور خيريه استان لرستان همچنين با همكاری استانداری لرستان در ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به مدت دو شب در حسينيه حبيب بن مظاهر خرمآباد از حضور سخنران مطرح كشور حجتالاسلام صابریاراكی استفاده خواهد كرد.
حجتالاسلام عباسزاده گفت: همچنين بهمناسبت ايام فاطميه در 42 امامزاده و بقعه متبركه استان لرستان سوگواره ياس نبوي برپا شده است و همچنين در سطح 10 امامزاده شاخص استان 10 خيمه معرفت برپا است كه در اين خيمههاي معرفت مبلغان اعزامی پاسخگوي سؤالات شرعي زوار هستند.