به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا)، وصيت نامه ای كامی بنويسم ولی چند كلمه ناقص می خـواهم بگویـم اميد وارم فكر
كنيد و همينگونه نگذاريد واما همه از سوی خدا در اين محمل گذران معينی زندگی می كنيم و بعد هم می رويم و به سرايی كه بايد جای ما باشد حال هر كس در اين گذر به سخنان رهبر گوش فرا داد و آ رسته خواهد شد. و اما كسی كه در فكر نبود و بی خيال گذراند بايد منتظر حوادث سختی باشد. حمدو سپاس می گذارم خدا را كه مرا سرباز اسلام قرار داد و اميدوارم رفتنم هم به سوی او همان گونه باشد كه او می خواهد چون واقعاً بدانيد خبری است بلكه بايد خوب حواس را جمع كرد چرا بی مسئوليت باشيم . چرا در آيات خدا فكر نكنيم بياييد ببينيم چرا از وحشت قيامت آنگونه كه به نوبه خود ببينيم نيستيم آيا مگر ما از علی (ع) بيشتر قدرت مسئوليت داريم او كه موقعی كه ياد آخرت می كرد از حال می رفت به گونه ای كه می گفتند از دنيا رفته … واقعاً كه بايدلرزيد نمی دانم آيا واقعاً باشهادتم در راه خدا گناهانم بخشيده می شوند . ای پدر عزيزو مادر مهربانم ، ای برادران و ای خويشان وامت عزيز شكر گذار خداوند تعالی را كه شما را بار ديگر هوشيار كرد پس پناه بريد به خداوند از شر شيطانهای داخلی وخارجی كه انسان را واقعاً از سعادت و خدايش به كجا می كشانند. ای عزيزان من شما را به تقوا وصيت می كنم و تقوا را هم بايد رفت و از كتابها و آثار ائمه ی معصوم ياد گرفت . شما را وصيت ميكنم به اين كه به ياد خداوند باشيد . نمی گوييم دائم نماز يا ذكر بگوييد بلكه آنها به جای خود می گويم فكر كنيد در طبيعت و به خصوص در خود ببينيد آيا حال اگر همين الان از دنيا برويد كجا خواهيد رفت آيا واقعاً از شما راضی خواهد بود و ديگر اين كه در نماز سعی كنيد خشوع را حفظ كنيد خيال كنيد ديگر اين نماز آخر است همين است كه می تواند واقعاً شما را به خداوند برساند سعی كنيد كمتر سخن بگوييد زيرا اغلب سخنان يا از روی بی حالی واقعی است يا خدای نكرده ممكن است غيبت يا دروغ باشد و خداوند فرموده كه بزرگترين عذاب مربوط به زبان است زيرا تمام انسان در عقل قلب و زبان است و نيز به ياد شب اول قبر باشيد و آن تاريكی وحشت ناك كه فقط خداوند می تواند شما را از آن نجات دهد از شما می خواهم كه برای امام عزيز دعا كنيد و از صميم قلب فرج آقا امام زمان (عج) را بخواهيد و نيز
از همه ی شما در خواست دارم كه قواعد اسلامی مثل امر به معروف و نهی از منكر و سير و سلوك به سوی الله ولی نكند كه بدون آگاهی و از روی هوا و هوس اين قواعد را بخواهيد پياده كنيد بلكه بايد از را هش وارد شد كه همان درس خواندن است و درس گرفتن است ديگر اينكه در هر كاری اول خوب فكر كنيد بعد عمل كنيد ولی اين همه يك چيز را نبايد فرا موش كرد و آن اميد به آمرزش و رحمت خداوند است انسان بدون شور و اميد خواهد مرد دلم می خواهد خيلی بگويم ولی حيف كه قدرت ندارم و من اين همه را در يك كلام علی (ع) يافتم پس احاديث و روايات معتبر را ساده نپنداريد و اين همه كه گفتيم بحرف چه فايده ، بايد عمل شود خلاصه ای عزيز ان دنيا را بازيچه نپنداريد سرنوشت ما اينجا معين خواهد شد . كلام علی (ع) اين است كه برای خدا كار كنيد و اين همه را فقط برای خدا می گوييم باشد كه قبول كند از همه طلب استغفار از خدا را دارم و اگر حقی بر گردنم داريد از من در گذريد شايد خداوند ما را به لطف و عنايتش ببخشد و اما ای مادرعزيزم هيچ دلم نمی خواهد كه بعد از من چهره ی عذاب بگيری اصلاً خودت می دانی كه من از گوشه نشينی و ماتم زدگی بدم می آيد زيرا وقتی تو اينگونه باشی مسلماً بچه نمی توانند به زندگی خود ادامه دهند و چراغ خانواده كم نور می شود پس اگر می خواهی من واقعاً شاد باشم بر خود عذا مگير و در فكر حضرت زينب (س) باش كه چگونه در ماتم امام حسين چقدر مقاومت كرد و تسليم يزيديان نشدند و خدا را شكر كن كه لااقل رفتن ما يادی از امامان و معصومين را زنده كرد و اما پدر گرامی ام مرا ببخش كه تو را ناراحت كردم ولی بدان كه در راه حق راه هر كس بايد خود با آگاهی پيدا كندتا بتواند با تمام وجود از آن دفاع كند و از خداوند كريم برايم طلب بخشش كن . ای برادرانم اميد جمهوری اسلامی به شماست بكوشيد تا مطالعه و جهاد و كوشش در هر زمينه ايی حفظ كنيد جمهوری اسلامی را جامه ذلت نپوشيد از خداوند می خواهم كه شما را در اين راه قدرت تفكر هر چه بيشتر عطا بفرمايد در آخر می گوييم كه ضعيفان و در ماندگان را فراموش نكنيد و با عزت و احترام خاصی آنها را ياری كنيد ( سلام بر تو ای ابا عبدالله سرورآزادگان و مظهر خدای متعال از خدا تقاضا دارم مرا با شما محشور ) خدايا ، خدا يا تا انقلاب مهدی ( عج) خمينی را نگهدار .