کد خبر: 2515604
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۷
فاطمیه در مازندران/4

تشریح برنامه‌های ايام فاطميه دوم در ساری

گروه اجتماعی: رئيس تبليغات اسلامی شهرستان ساری، برنامه‌های ايام فاطميه دوم اين شهرستان را تشريح كرد.

حجت‌الاسلام حمزه علی صادقی، رئيس تبليغات اسلامی شهرستان ساری در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مازندران، نمایندگی ساری با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه(ع)، گفت: از ساعت 9 صبح روز 22 فروردين گردهمايی مسئولين و هيئات امنای مساجد و حسينيه شهرستان ساری برگزار می‌شود.
وی افزود: برنامه دسته روی هيئت‌‌های مذهبی روز 25 فروردين در روز شهادت حضرت فاطمه(س) از ساعت 9 صبح تا اذان ظهر از ميدان شهدا تا امامزاده يحيی(ع) برگزار می‌شود.
صادقی با بيان اينكه شهرستان ساری 650 هيئت مذهبی ثبت شده دارد، تصريح كرد: در روز 25 فروردين همايش «ياس نبوی» در حسينيه مير سرروضه ويژه بانوان از ساعت 16 برگزار می‌شود.
captcha