به گزارش خبرگزاري بينالمللي قرآن(ايكنا) شعبه مركزي، نمايندگي تبليغات اسلامي، حجتالاسلام داوود چمانی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره كل تبليغات اسلامی استان مركزی، 20 فروردينماه با اشاره به برنامهريزی انجام شده در خصوص سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: گردهمايی هيئتهای مذهبی شهرستان اراك جهت هماهنگی برگزاری مراسم عزاداری سالروز شهادت اين بانوي بزرگ، 21 فروردينماه در سالن اجتماعات اداره كل برگزار ميشود.
وی اظهار كرد: با توجه به اينكه ايام فاطميه اول مصادف با ايام نوروز بود برنامه های خوبی در سطح استان مركزی از سوی هيئتهای مذهبی و دستاندركاران مساجد برگزار شد.
چمانی تصريح كرد: در ايام فاطميه دوم نيز با برنامه ريزیهايی كه انجام شده است مراسم به صورت گسترده برگزار خواهد شد.
اين مقام مسئول در پايان خاطرنشان كرد: اميد است در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) حضور پرشور و حماسی هيئتهای مذهبی را بهصورت دستجات عزاداری شاهد باشيم.