کد خبر: 2516545
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۶

دانشگاه آزاد بهبهان با كلام وحی نورانی می‌شود

گروه فعاليت‌های قرآنی: سه‌شنبه، 27 فروردين‌ماه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان ميزبان محفل انس با قرآن كريم خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمين اميدعلی فضيلتی، مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه خوزستان، اظهار كرد: محفل انس با قرآن كريم سه‌شنبه، 27 فروردين‌ماه در اين واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.
وی بيان كرد: اين محفل قرآنی كه به‌مناسبت آغاز سال 92 تدوين شده است با قرائت قاسم مقدمی، نفر اول بيست و نهمين دوره مسابقات بين‌المللی قرائت قرآن كريم و دو قاری اين شهرستان؛ عليزاده و صالحی همراه خواهد بود.
فضيلتی عنوان كرد: ساعت 10 مسجد امام موسی كاظم(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان ميزبان محفل انس با قرآن است و مسئولان شهرستان و عموم مردم برای شركت در اين محفل نورانی و معنوی دعوت شده‌اند.
captcha