کد خبر: 2516586
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۹

سرپرست جديد مجتمع فرهنگی ـ تبليغی نور قم معرفی شد

گروه اجتماعی: رئيس سازمان تبليغات اسلامی استان قم حجت‌الاسلام غلامی را به‌عنوان سرپرست جديد مجتمع فرهنگی ـ تبليغی نور نيروگاه معرفی كرد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه قم، با پايان يافتن دوره مديريتی حسن محمدی‌تبار، مدير قبلی مجتمع فرهنگی نور، حجت‌الاسلام والمسلمين عباس اسكندری در حكمی، حجت‌الاسلام عبدالعلی غلامی رئيس اداره فرهنگی اين سازمان را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست جديد مجتمع فرهنگی ـ تبليغی نور معرفی كرد.
رئيس سازمان تبليغات اسلامی استان قم در مراسم توديع و معارفه مدير قبلی و جديد اين مجتمع، با اشاره به نياز شديد منطقه محروم نيروگاه به فعاليت‌های فرهنگی و تبليغی اظهار كرد: مجتمع فرهنگی تبليغی نور به‌عنوان بزرگ‌ترين مركز ارائه خدمات فرهنگی در اين منطقه، تاكنون فعاليت‌های خوبی ارائه كرده اما محدوديت‌های مالی اين مجتمع مانع از توسعه فعاليت‌ها بر اساس نياز شهروندان و خانواده‌ها شده است.
وی تأكيد كرد: طبق دغدغه‌ای كه مقام معظم رهبری در راستای كمك به منطقه نيروگاه و شاه ابراهيم(ع) دارند،‌ اگر طرح‌ها و برنامه‌های سازمان تبليغات اسلامی در مجتمع فرهنگی ـ تبليغی نور مورد حمايت جدی مسئولان قرار گيرد، می‌توان دغدغه مقام معظم رهبری در بخش ارتقای فرهنگ دينی و عمومی ساكنان اين منطقه را برطرف كرد.
حجت‌الاسلام اسكندری پشتيبانی طرح‌های فرهنگی و تبليغی از سوی مسئولان و بهره‌گيری از ظرفيت‌های مردمی را بهترين روش برای توسعه فعاليت‌های اين مجتمع ذكر كرد.
وی با بيان اينكه در 3 سال گذشته تا جايی كه امكان داشت از ظرفيت‌های مجتمع فرهنگی ـ تبليغی نور استفاده شده است، تأكيد كرد: فعاليت‌های چند سال اخير اين مجتمع قابل مقايسه با سال‌های قبل نيست. اين مجتمع دارای ظرفيت‌هايی است كه با برنامه‌ريزی و حمايت مسئولان می‌توان از آن‌ها استفاده كرد.
در پايان اين مراسم ضمن تقدير از تلاش‌های حسن محمدی‌تبار، حجت‌الاسلام غلامی به‌عنوان سرپرست جديد اين مجتمع معرفی شد.
captcha