کد خبر: 2516640
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸

نشست هماهنگی فاطميه دوم در قصرشيرين برگزار شد

گروه اجتماعی: روز گذشته، 19 فروردين‌ماه نشست هماهنگی برنامه‌های فاطميه دوم در تبليغات اسلامی شهرستان قصرشيرين برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه كرمانشاه، روز گذشته، 19 فروردين‌ماه ‌در اداره تبليغات اسلامی شهرستان قصرشيرين نشست هماهنگی برنامه های فاطميه دوم برگزار شد.
حجت‌الاسلام محمد محمودی، رئيس اداره تبليغات اسلامی قصرشيرين در اين نشست با تسليت اين ايام و اشاره به جايگاه رفيع حضرت زهرا(س) در كلام حضرت رسول(ص) گفت: متأسفانه پس از رحلت پيامبر اكرم(ص) با وجود سفارش مؤكد ايشان مبنی بر پيروی از اهل بيت(ع) به‌عنوان كشتی نجات متأسفانه به علت كج‌انديشی عده‌ای از خواص، تاريخ شاهد انحراف ويرانگر در مسير حركت جامعه اسلامی بوده است. شهادت مظلومانه حضرت زهرا(س) يكی از تلخ‌ترين حوادث پيش آمده در دوران ياد شده است.
وی با تأكيد بر لزوم بزرگداشت شايسته اين روز تصريح كرد: آسيب‌شناسی مجالس عزاداری به‌ویژه در اين ايام بسيار مهم است زيرا بهره‌مندی از معارف ائمه(ع) در مجالس عزاداری حركت در مسير فرهنگی ناب اهل بيت(ع) را به‌دنبال داشته و به طبع همين امر تأثيرگذاری بيشتری در پی دارد.
رئيس اداره تبليغات اسلامی قصرشيرين در پايان از جمله برنامه‌های روز شهادت حضرت زهرا(س) را حركت هيئت‌های مذهبی در قالب دستجات از مقابل مسجد جامع قصرشيرين در سطح شهر اعلام كرد و در كنار آن سخنرانی حجت‌الاسلام ملكی، امام جمعه اين شهرستان را يكی ديگر از برنامه‌های اين روز در مسجد جامع قصرشيرين عنوان کرد و پايان‌بخش اين برنامه نيز اقامه نماز جماعت است.
captcha