کد خبر: 2516735
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۱

نشست مديران فرهنگی اراك برگزار شد

مدير فرهنگی، هنری فرهنگسرای آئينه اراك، از نشست مديران فرهنگی اراك در اين فرهنگسرا خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، ابراهيم فراهانی، مدير فرهنگی، هنری فرهنگسرای آئينه اراك، در نشستی با حضور مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونان فرهنگی و ادارای مالی اين اداره‌كل برگزار شد، اظهار كرد: برنامه‌ريزی‌های لازم جهت تقويت فعاليت‌های فرهنگی در سال 92 در حوزه‌های فرهنگی هنری آموزشی و مذهبی اجتماعی انجام پذيرفته است.
وی افزود: مشورت و همفكری ارائه راهكار مناسب در خصوص افزايش كيفيت و اثربخشی برنامه‌ها ارائه خدمات مطلوب‌تر به همشهريان اراكی از اهداف اين جلسه بوده است.
فراهانی اذعان كرد: فرهنگسرای آئينه اراك 248 نمايشگاه مختلف هنری در نگارخانه و 55 عنوان برنامه مشاركتی در 243 اجرا در قالب برنامه‌ها كارگاه نمايشگاه كتاب و كارگاه هنری اجرای مجالس تعزيه 5 انجمن نشست ادبی، آموزشی و مشاوره كه به صورن هفتگی فعاليت دارند.
وی گفت: كارگاه‌های، روانشناسی تحكيم خانواده، شيوه تربت فرزندان، كارگاه پيشگيری از اعتياد، رهياب زندگی و جلسات فردی و گروهی مشاوره در خصوص دانش آموزی و دانشجويی از جمله كارگاه‌های برگزار شده در سال گذشته بود.
فراهانی افزود: از برنامه‌های شاخص سال 91 اجرای نمايش ايام فاطميه، سوگنامه تا اشكستان، برنامه‌های جنگ شادی اعيد شعبانيه، برنامه هفته دفاع مقدس با نام جلوه‌های ماندگار، برنامه‌های تخصصی محرم و صفر، شب‌های عاشقی، جشنواره‌های مختلف، نمايش فيلم كودك، نماز و... بوده است.
يادآور می‌شود، دوره آموزشی شيعه‌شناسی و تعذيه و طب اسلامی و تأسيس رسانه‌های ديجيتال در اين فرهنگسرا اجرا شده است.
captcha