کد خبر: 2517170
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۲

مراسم سوگواری ايام فاطميه در 480 مسجد اردبيل

كارشناس امور مساجد تبليغات اسلامی اردبيل از برگزاری مراسم سوگواری ايام فاطميه در 480 مسجد استان اردبيل خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌كل تبليغات اسلامی اردبيل، خيرالله عزيزی، كارشناس امور مساجد تبليغات اسلامی اردبيل گفت: در ايام فاطميه اكثر مساجد استان اردبيل پذيرای عزاداران دخت نبی اكرم حضرت فاطمة‌الزهرا(س) است كه با هدف گراميداشت ايام فاطميه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و تبيين سيره زندگانی آن بانوی بزرگوار مراسم سخنرانی، مداحی و عزاداری در مساجد برگزار می‌شود.
وی افزود: برگزاری مراسم در ايام فاطميه در مساجد اين استان يك سنت ديرينه بوده و هيئت‌امنای مساجد با همكاری اقشار مختلف مردم، روحانيون و مداحان در برگزاری هرچه باشكوه‌تر اين مراسم تلاش می‌كنند.
كارشناس امور مساجد تبليغات اسلامی اردبيل از برگزاری مراسم ايام فاطميه در 480 مسجد استان اردبيل خبر داد و افزود: امسال طبق برنامه‌ريزی انجام شده، در 480 مسجد استان اردبيل مراسم عزاداری و سوگواری ايام فاطميه در حال اجرا است كه در اين مراسم علاوه بر بهره‌مندی عزاداران از سخنرانی مبلّغان، برنامه‌های مداحی و عزاداری و نيز برپايی دستجات عزاداری خيابانی نيز انجام می‌شود.
captcha