به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا)، همزمان با ايام سوگواری فاطميه، نمايش «شكوا» از سوی سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری يزد برای دانشآموزان به روی صحنه رفت.
اين نمايش همراه با اجرای تئاتر و مرثيهخوانی از 19 فروردين ماه در سالن آمفی تئاتر شهرداری يزد آغاز شد و به مدت دو روز ميزبان دانشآموزان استان بود.
بيش از يك هزار و 600 نفر از دانشآموزان يزدی در قالب دو سانس از ساعت 9 تا 12:30 به تماشای نمايش «شكوا» نشستند كه در فضايی آكنده از حزن و اندوه اجرا شد.
اين نمايش ويژه دانشآموزان مقطع راهنمايی و دبيرستان بود كه به مناسبت ايام فاطميه، از سوی سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری يزد به اجرا درآمد.