سيد وهب موسوی، معاون فرهنگسرای علوی اهواز در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه خوزستان عنوان كرد: ساعت 21 روزهاي 24 و 25 فروردين مصادف با سالروز شهادت امابيها(س) تعزيه «الزهرا و مظلوميتها» در سالن آمفیتئاتر اين فرهنگسرا برای عموم اجرا میشود.
وی با بيان اينكه امسال چهارمين سال اجرای اين تعزيه میباشد، ادامه داد: «الزهرا و مظلوميتها» كاری از گروه «النجم الثاقب» متشكل از اعضای هنری فرهنگسرای علوی است.
موسوی گفت: اين تعزيه به روايت شهادت حضرت زهرا(س) از ضربت تا تدفين ايشان میپردازد.
خاطرنشان میشود: تماشای تعزيه «الزهرا و مظلوميتها» برای عموم رايگان میباشد.
فرهنگسرای علوی واقع در سه راه خرمشهر پشت ترمينال سوسنگرد است.