عيسی ابراهيمزاده، رئيس منطقه 14 دانشگاه آزاد اسلامی در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان، گفت: همزمان با سالروز شهادت دخت نبی اكرم(ص) 25 فروردینماه، دو شهيد گمنام در جوار مسجد النبی(ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان آرام میگيرند.
وی افزود: تدفين دو شهيد گمنام در دانشگاه نوعی تجليل از رشادتها و حماسهآفرينیهای شهدای هشت سال دفاع مقدس است.
رئيس منطقه 14 دانشگاه آزاد اسلامی با بيان اينكه شهدايی كه در هشت سال دفاع مقدس از جان خود گذشتهاند امروز برگ زرين انقلاب برشمرده میشوند، گفت: اكنون كه ايران اسلامی بر فراز قلههای جهان ديده میشود مرهون ايثار و از خودگذشتگی رزمندگان، آزادگان، جانبازان و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.
ابراهيمزاده خاطرنشان كرد: وظيفه ما دانشگاهيان ادامه دادن راه شهدا و الگو گرفتن از آنهاست. راه حفظ انقلاب، ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است و اين وظيفه مهم بر دوش ما دانشگاهيان بيش از ديگر اقشار جامعه خودنمايی میكند.
رئيس منطقه 14 دانشگاه آزاد اسلامی بيان كرد: زمان تشييع پيكر اين دو شهيد گمنام كه از شهدای عمليات والفجر 8 منطقه فاو هستند روز يكشنبه همزمان با شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) ساعت 9 صبح از مسجد قائم دانشگاه سيستان و بلوچستان تا مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در جوار مسجد النبی(ص) انجام میشود.