به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا)، صديقی، فرماندار اهر در جلسه هماهنگی استقبال و تشييع دو شهيد گمنام در اين شهرستان افزود: فرهنگ شهيد و شهادت در كشور نبايد كهنه بشود چراكه وجود، عظمت، سربلندی و پيشرفت نظام مقدس اسلامی و هرچه داريم به بركت همين شهدا و خون پاك آنهاست.
وی گفت: مسئولان شهرستان اهر نيز تلاش خواهند كرد امكانات لازم را فراهم كنند تا مردم به راحتی بتوانند در مراسم استقبال و تشييع دو شهيد گمنام شركت كنند.
در اين جلسه امام جمعه شهرستان اهر نيز گفت: شهدا و بهويژه شهدای گمنام بايد نصبالعين ما باشند چراكه اينها بهترين اسوه و الگو برای همگان و بهويژه نسل جوان هستند.
حجتالاسلام حاجیزاده با اشاره به اينكه اين دو شهيد گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر دفن خواهند شد، افزود: با توجه به وجود 11 هزار دانشجو در اين واحد دانشگاهی، حضور شهدا در اين جمع مايه بركت خواهد بود.
وی، با بيان اينكه شهدا به ما نيازی ندارند بلكه ما به آنها نياز داريم، خاطرنشان كرد: كمترين كاری كه میتوان در برابر فداكاریهای شهدا انجام داد، همين استقبال از شهدا و زنده نگهداشتن ياد و خاطره شهداست.
يادآور میشود، دو شهيد گمنام هشت سال دفاع مقدس همزمان با ايام فاطميه در شهرستان اهر تشييع و در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به خاك سپرده خواهند شد.