به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) به نقل از روابط عمومی ادارهكل تبليغات اسلامی كهگيلويه و بويراحمد، حجتالاسلام ظهرابی، سرپرست اداره تبليغات اسلامی شهرستان باشت از برگزاری مراسم ايام فاطميه در اين شهرستان خبر داد.
وی افزود: مراسم عزاداری ايام فاطميه از 21 فروردينماه به مدت پنج شب با سخنرانی حجتالاسلام عبودی، امامجمعه اين شهرستان و مداحی جمال رحيمی، از اصفهان و همكاری هيئتهای مذهبی اين شهرستان در مسجدالنبی(ص) برگزار میشود.
سرپرست اداره تبليغات اسلامی شهرستان باشت از كليه عاشقان و محبان اهل بيت عصمت و طهارت(ع) جهت شركت در اين مراسم معنوی دعوت كرد.