کد خبر: 2518054
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۴

برگزاری مراسم ايام فاطميه در باشت

مراسم شهادت حضرت زهرا(س) به مدت پنج شب در مسجدالنبی(ص) شهرستان باشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌كل تبليغات اسلامی كهگيلويه و بويراحمد، حجت‌الاسلام ظهرابی، سرپرست اداره تبليغات اسلامی شهرستان باشت از برگزاری مراسم ايام فاطميه در اين شهرستان خبر داد.
وی افزود: مراسم عزاداری ايام فاطميه از 21 فروردين‌ماه به مدت پنج شب با سخنرانی حجت‌الاسلام عبودی، اما‌م‌جمعه اين شهرستان و مداحی جمال رحيمی، از اصفهان و همكاری هيئت‌های مذهبی اين شهرستان در مسجدالنبی(ص) برگزار می‌شود.
سرپرست اداره تبليغات اسلامی شهرستان باشت از كليه عاشقان و محبان اهل بيت عصمت و طهارت(ع) جهت شركت در اين مراسم معنوی دعوت كرد.
captcha