کد خبر: 2518394
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۱

نشست فعالان قرآنی پاوه برگزار شد

گروه فعاليت‌های قرآنی: كارشناس قرآنی اداره تبليغات اسلامی شهرستان پاوه گفت: دومين نشست فعالان قرآنی پاوه 22 فروردین‌ماه در این شهرستان برگزار شد.

اكرم حسن‌زاده، كارشناس قرآنی اداره تبليغات اسلامی پاوه در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه كرمانشاه، گفت: دومين نشست فعالان قرآنی شهرستان پاوه صبح روز 22 فروردين‌ماه با حضور مسئول دارالقرآن اداره‌‌كل تبليغات اسلامی كرمانشاه و مدير عامل اتحاديه‌ها و مؤسسات قرآنی در پاوه برگزار شد.
وی افزود: اين نشست با حضور مربيان و مسئولان خانه‌های قرآنی شهرستان پاوه برگزار شد و محوريت گفتمان در اين برنامه در خصوص مشكلات و ارائه راهكارهای لازم برای رفع اين مشكلات بود.
حسن‌زاده تصريح كرد: در اين نشست اسمعلی ابراهيمی، مسئول دارالقرآن استان كرمانشاه ضمن تقدير از فعاليت‌های قرآنی شهرستان پاوه، با اشاره به دوره‌های آموزشی قرآنی همچنين برگزاری محافل و مراسم قرآنی اين شهرستان فعاليت‌های پاوه را در استان در درجات ممتاز توصيف كرد كه به اين سبب دارالقرآن استان نظری ويژه نسبت به اين شهرستان دارد.
كارشناس قرآنی اداره تبليغات اسلامی پاوه در پايان اظهار كرد: ان‌شاءالله در سال جاری بتوانيم با ارتقای خانه‌های قرآن روستايی و شهری در اين شهرستان همچنين با تأمين بودجه‌های آن‌ها گامی مؤثر در نشر فرهنگ قرآن در منطقه برداريم.
captcha