به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) شعبه لرستان، علی قربانی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره كل آموزش و پرورش استان لرستان روز شنبه، 24 فروردین از اعزام 45 دانش آموز اين استان به سرزمين وحی خبر داد و افزود: 45 دانش آموز از نخبگان علمی، فرهنگی، قرآنی و ورزشی 27 فروردين ماه سالجاری به سرزمين وحی مشرف می شوند.
وی بيان داشت: اين دانش آموزان از بين سه هزار دانش آموز واجد شرايط و بعد از كسب نمره قبولی در آزمون و سپری كردن كلاسهای آموزشی به مدينه منوره و مكه مكرمه اعزام می شوند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره كل آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به اهداف اعزام دانش آموزان به سرزمين وحی، افزود: هدف از اين اعزام، تقويت بنيه اعتقادی و آشنايی دانش آموزان با احكام عملی اسلام است.