به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا)، همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) مردم عزادار فاطمی(س) تبريز در سوگ اين بانو به عزاداری پرداختند.
اين مراسم ساعت 10:30 يكشنبه 25 فروردينماه در ميدان ساعت تبريز برگزار شد.
همه ساله مردم غيرتمند و محب اهل بيت(ع) با شور و شوق خاصی ارادت خود را به اهل بيت(ع) نشان میدهند.
امسال شهر تبريز و مردم آذربايجان ايام فاطميه را مثل عاشورای حسينی عزيز و گرامی داشتند. همچنين تعدادی از شهدای گمنام نيز در اين روز در پايگاه دوم شكاری تبريز به خاك سپرده شدند.