کد خبر: 2518733
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۴

عزاداران فاطمی(س) در تبريز اجتماع كردند

در سالروز شهادت ام‌الحسنين امت عزادار فاطمی(س) در تبريز اجتماع كردند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) مردم عزادار فاطمی(س) تبريز در سوگ اين بانو به عزاداری پرداختند.
اين مراسم ساعت 10:30 يكشنبه 25 فروردين‌ماه در ميدان ساعت تبريز برگزار شد.
همه ساله مردم غيرتمند و محب اهل بيت(ع) با شور و شوق خاصی ارادت خود را به اهل بيت(ع) نشان می‌دهند.
امسال شهر تبريز و مردم آذربايجان ايام فاطميه را مثل عاشورای حسينی عزيز و گرامی داشتند. همچنين تعدادی از شهدای گمنام نيز در اين روز در پايگاه دوم شكاری تبريز به خاك سپرده شدند.
captcha