کد خبر: 2518763
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱

حضرت فاطمه(س) سند مذهب تشيع است

گروه اجتماعی: عضو هيات علمی دانشگاه هرمزگان گفت: حضرت فاطمه(س) سند مذهب تشيع است و همانطور كه عاشورا اسلام را زنده كرد، فاطميه نيز مذهب را تقويت می‌كند.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه هرمزگان، حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده، عضو هيات علمی دانشگاه هرمزگان ظهر امروز يكشنبه 25 فروردين‌ماه در جمع عزاداران فاطمی در امامزاده سيد مظفر بندرعباس، حضرت فاطمه(س) را سند مذهب تشيع دانست كه درتقويت مذهب نقش تعيين كننده دارد.
وی ضمن قدردانی از دسته‌های عزاداران فاطمی در سوگواری مصيبت شهادت فاطمه زهرا(س)، افزود: اجتماع شما عزاداران در امامزاده سيد مظفر(ع) برای عرض تسليت شهادت مادرشان، مانور عشق و اظهار محبتی است كه امروز شما دوستداران فاطمی به نمايش گذاشتيد.
اين مدرس دانشگاه هرمزگان بيان كرد: ما در شهری زندگی می‌كنيم كه جامعه اهل‌سنت هم حضور دارند و به همین دلیل از ستاد فاطميه می‌خواهم از حركت‌های تندروانه پرهيز و طبق فتوای مقام معظم رهبری عمل کنند.
عبادی‌زاده گفت: وظيفه ما در حفظ شان و جايگاه حضرت فاطمه(س) كار اثباتی است تا با اظهار عشق و محبت خود شان و منزلت زهرای مرضيه آن طور كه بايد برگزار كنيم.
وی استعانت از سيره سياسی حضرت فاطمه(س) در زندگی شخصی و اجتماعی را يادآور شد و ادامه داد: اميرالمؤمنين(ع) با مخفی كردن قبر حضرت زهرا(س) مظلوميت اين بانوی بزرگوار را به دنيا نشان داد.
عضو هيات علمی دانشگاه هرمزگان از مردم خواست همان‌گونه كه امسال در مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) شركت كردند سال های آينده با شور و حضور اين برنامه ها اجرا شود تا عظمت دختر رسول خدا در حفظ ولايت و فاطميه جايگاه خود بيش از پيش در بين نسل های آينده پيدا كند.
/انتهای پیام/

captcha