کد خبر: 2519002
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۶

اقامه عزای شهادت حضرت فاطمه(س) در تايلند

گروه بين‌الملل: همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم عزاداری در رايزنی فرهنگی كشورمان در تایلند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) و به نقل از رايزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ايران در تايلند، در اين مراسم که شامگاه شنبه، 24 فروردين‌ با حضور كماليان، سفير و نجاريان‌زاده، رايزن فرهنگی جمهوری اسلامی ايران و ساير كاركنان نهادهای ايرانی و جمعی از ايرانيان و دانشجويان ايرانی مقيم تايلند در حسينيه «ولايت» رايزنی برگزار شد، حجت‌الاسلام كريمی، نماينده جامعة المصطفی(ص) العالمیه در تايلند در خصوص فضائل و زندگی با بركت حضرت زهرا(س) سخنانی ايراد كرد.
در ادامه مراسم، برنامه نوحه‌سرايی و عزاداری برگزار شد.
يادآوری می‌شود، در ايام شهادت بانوی دو عالم حضرت صديقه طاهره(س)، در اكثر مساجد و حسينیه‌های تايلند از سوی محبان اهل بيت(ع) مجلس عزاداری اقامه شد.
captcha