مريم عليزاده، مديرمسئول مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی بشارتالمصطفی(ص) شهريار در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن (ايكنا)، با بيان اين مطلب كه پايگاه بسيج تشكيل میشود، گفت: با حمايت پايگاه بسيج مستضعفين، پايگاه بسيج قرآنی توسط مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی بشارتالمصطفی(ص) شهريار تشكيل میشود.
اين فعال قرآنی به ايجاد حلقههای صالحين در مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی بشارتالمصطفی(ص) اشاره و تصريح كرد: طی سال گذشته سه حلقه صالحين تشكيل شد كه محوريت اين دور از حلقهها براساس مسائل مهدويت، امام شناسی، اعتقادی، اخلاقی و مسائل روز جامعه بود.
وی ضمن بيان مطلب فوق تأكيد كرد: در نظر داريم تا مديريت پايگاه بسيج قرآنيان مؤسسه بشارتالمصطفی(ص) شهريار را به محجوب، از مدرسان حلقههای صالحين واگذار كنيم.
عليزاده در ادامه مدت زمان تشكيل پايگاه بسيج قرآنيان مؤسسه بشارتالمصطفی(ص) شهريار را تابستان سال جاری بهمدت 3 ماه متوالی عنوان كرد.
وی در پايان يادآور شد: پس از تشكيل اين پايگاه در نظر داريم تا تعدادی از اعضای حلقههای صالحين سال گذشته را بهعنوان كادر اجرايی و مدرسان قرار دهيم.