سيدمحمد كاملی، كارشناس امور قرآنی اداره تبليغات اسلامی بهشهر در گفتوگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه مازندران، با اشاره به مطلب فوق گفت: نخستين نشست توجيهی ويژه مربيان قرآن اين شهرستان صبح امروز سهشنبه، 27 فروردينماه با حضور حدود 20 نفر از مربيان قرآن اين منطقه در اداره تبليغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
وی افزود: هدف از برگزاری اين نشست، ساماندهی برنامههای مختلف قرآنی در طول سال جاری و برپايی برنامهها در مناسبتهای مختلف دينی، مذهبی و ملی و ساير فعاليتهای قرآنی صورت گرفته است.
اين مقام مسئول اظهار کرد: در اين نشست مقرر شد مديران سهميه درخواستی آموزشی برای سال جاری را بر اساس فرم طراحی شده پر و به كانون قرآن اين اداره تحويل دهند.
وی افزود: تهيه بانك اطلاعاتی مديران و مربيان مؤسسات و خانههای قرآن از جمله مواردی است كه در سال جاری با قوت پيگيری میشود و در اولويت كاری ما قرار دارد.
كاملی بيان كرد: در اين نشست بر همكاری مربيان قرآن با اداره تبليغات تأكيد شد تا بدين وسيله بر رونق و درخشش فعاليتهای قرآنی افزوده شود.
وی افزود: با توجه به در پيش بودن انتخابات يازدهم رياست جمهوری و شوراها، در اين نشست مقرر شد هر نوع بحث انتخاباتی و بيان مسائل سياسی و طرفداری از كانديدای خاصی در مؤسسات و خانههای قرآن ممنوع و بايد مراكز قرآنی در راستای نهادينه كردن امور قرآنی گام بردارند.
گفتنی است؛ در اين نشست مديران قرآنی با ارائه برنامههای انجام شده در سال گذشته، مطالبی را در خصوص راهكارهای توسعه فعاليتهای قرآنی بيان كردند.