به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) به نقل از روابط عمومی ادارهكل تبليغات اسلامی خوزستان، حجتالاسلام محمدجواد حسيوند، رئيس اداره تبليغات اسلامی شهرستان رامهرمز گفت: 12 گفتمان دانشجويی با موضوع آسيبهای اجتماعی در دانشگاههای شهرستان رامهرمز برگزار شد.
حسينوند با اشاره به اينكه دانشگاهها از مراكز مهم و تأثيرپذير در جامعه هستند، تصريح كرد: دانشجويان قشر جوان و جامعه را تشكيل میدهند و بايد با آسيبها و خطرات اجتماعی كه در پيش رو دارند آشنايی بيشتری داشته باشند.
وی يادآور شد: با توجه به برنامهريزیها و تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای ايجاد فاصله جوانان با دين و مسائل اعتقادی، حضور روحانيت در دانشگاهها و اتحاد بين حوزه و دانشگاه بيشتر از پيش احساس میشود.