علی بلاسم، كارشناس قرآن، نماز و عترت ادارهكل آموزش و پرورش خوزستان در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه خوزستان، نمايندگی معاونت پرورشی و تربيت بدنی سازمان آموزش و پرورش خوزستان با بيان اين خبر اعلام كرد: اعزام فعالان نماز به مشهد مقدس از امروز شنبه 31 فروردينماه ساعت 8 صبح در شهر اهواز آغاز شد.
وی در ادامه افزود: اين اردوی تشويقی با حضور 75 نفر از فعالان نماز از 39 منطقه آموزش و پرورش سراسر خوزستان برگزار میشود كه به منظور تشويق آنها در عرصه فعاليتهاي قرآني است.
كارشناس قرآن، نماز و عترت ادارهكل آموزش و پرورش خوزستان گفت: اين اردو ويژه آقايان تا 6 ارديبهشتماه ادامه خواهد داشت و محل اسكان اين فعالان خوزستانی در محل نيايش اداره ستاد اقامه نماز كشور خواهد بود.
بلاسم اظهار كرد: در محل اسكان كاركنان آموزش و پرورش سراسر خوزستان برنامههاي فرهنگي و آموزشی ويژه اين فعالان نماز، از سوی ادارات ستاد اقامه نماز كشور و ستاد اقامه نماز وزارت آموزش و پرورش كشور برگزار میشود.
وی در پايان اضافه كرد: اردوی تشويقی ويژه بانوان فعال نماز آموزش و پرورش سراسر خوزستان 15 ارديبهشتماه برگزار خواهد شد.