کد خبر: 2521515
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۵:۱۱

جلسه اتحاديه‌های قرآنی در بهشهر برگزار شد

جلسه اتحاديه‌های قرآنی به همت اداره تبليغات اسلامی بهشهر در اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌كل تبليغات اسلامی مازندران، سيدمحمد كاملی، مسئول كانون قرآناداره تبليغات اسلامی بهشهر گفت: اين جلسه با هدف برنامه‌ريزی قرآنی برای سال جديد و رايزنی در راستای برنامه‌ريزی بهتر در امور قرآنی برگزار شد.
وی افزود: اتحاديه‌های قرآنی بايد در سال جديد با برنامه تخصصی در راستای امور قرآنی وارد شوند و برنامه مدون و تقويم كاری قرآنی برای خود تشكيل دهند تا در مناسبت‌های مختلف، برنامه‌های تعريف شده از قبل اجرا شود.
كاملی تصريح كرد: در اين جلسه افراد شركت‌كننده به بيان ديدگاه‌ها و طرح‌های مربوطه در راستای تعالی امور قرآنی پرداختند.
captcha