کد خبر: 2527442
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۵:۵۹

تجليل از 300 مربی و مدير مؤسسه قرآنی در قم

همايش مربيان و مديران مؤسسات قرآنی استان قم با حضور چشمگير جامعه قرآنی در اداره‌كل تبليغات اسلامی استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌كل تبليغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمين عباس اسكندری، مديركل تبليغات اسلامی استان قم در اين همايش خطاب به مربيان و مديران مؤسسات قرآنی گفت: اينكه به عنوان يك نيروی قرآنی فعاليت می‌كنيد قدر خودتان را بدانيد. اين خيلی مهم است كه وقتی از شما بپرسند چه كاره هستيد، بگوئيد در محضر قرآن هستيد و اين مدال كمی نيست.
وی تأكيد كرد: در اين عصر و زمان كسانی نجات می‌يابند كه حقيقتا دست به دامن قرآن و عترت باشند.
به گفته حجت‌الاسلام اسكندری قرآن و عترت يك حقيقت واحدند كه در دو صورت جلوه كردند و اگر كسی به معنای واقعی در خدمت قرآن و عترت باشد از هر خطا و لغزشی مصون خواهد ماند.
وی با بيان اينكه جامعه قرآنی بايد نسبت به مسائل اجتماعی، فرهنگی و سياسی حساس باشد،‌ به اهميت انتخابات پيش رو اشاره كرد و خطاب به جامعه قرآنی گفت: خودتان را برای امر مهم و سرنوشت‌ساز انتخابات آماده كنيد؛ دشمنان ما چشم اميد دوخته‌اند كه اين انتخابات برگزار نشود، يا باشكوه نباشد و يا گزينه‌ای كه مورد نظر جامعه دينی ما است انتخاب نشوند. بنابراين همان قدر كه دشمنان ما بيدارند و تلاش می‌كنند ما بايد بيشتر تلاش كنيم.
مديركل تبليغات اسلامی استان قم به فرمايشات مقام معظم رهبری درباره انتخابات اشاره كرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از ما حماسه خواستند؛ انتخابات معمولی در زمره حماسه قرار نمی‌گيرد، بلكه انتخابات حماسی بايد پرشور و با شاخصه‌های اسلامی همراه باشد.
حجت‌‌الاسلام اسكندری از جامعه قرآنی خواست كه شاخصه‌های يك انتخاب خوب از ديدگاه امام و رهبری را برای مردم تشريح كنند.
مديركل تبليغات اسلامی استان قم در پايان از مديران مؤسسات قرآنی كه با همه كمبودهايی كه دارند تلاش گسترده‌ای در راستای توسعه و ترويج فعاليت‌های قرآنی دارند و نيز از مربيان قرآنی كه بدون چشم‌داشتی فعاليت می‌كنند قدردانی كرد.
captcha