کد خبر: 2529835
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱

مردم اهواز هتک حرمت حجر بن عدی را محكوم می‌كنند

گروه اجتماعی: امت حزب‌الله اهواز پس از نماز جمعه 20 ارديبهشت‌ماه، در اعتراض به هتک حرمت ساحت مقدس مضجع منور حجر بن عدی و تجاوز رژيم صهيونيستی عليه مردم مظلوم سوريه تظاهرات می‌كنند.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه خوزستان، شورای هماهنگی و تبليغات اسلامی خوزستان اعلام كرد: تظاهرات امت حزب‌الله در اعتراض به اهانت بی‌شرمانه و هتك حرمت به ساحت مقدس مضجع منور «حجر بن عدی» از صحابی پيامبر رحمت و عطوفت محمد بن عبدالله(ص) و اميرالمؤمنين علی بن ابيطالب(ع) بعد از اقامه نماز پرصلابت روز جمعه 20 ارديبهشت‌ماه برگزار می‌شود.
اين تظاهرات همچنين در اعتراض به تجاوز رذيلانه‌ رژيم جعلی صهيونيستی با پشتيبانی استكبار جهانی و حكام دست‌نشانده سردمداران آمريكا در منطقه عليه مردم مظلوم سوريه خواهد بود.
تظاهرات در اهواز از محل مصلی مهديه حضرت امام خمينی(ره) به سمت چهارراه آبادان (ابتداي سلمان فارسی) صورت خواهد گرفت.
captcha