برگزيدگان دومين دوره مسابقات قرآن فرهنگيان خوزستان معرفی شدند
کد خبر: 2531490
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷

برگزيدگان دومين دوره مسابقات قرآن فرهنگيان خوزستان معرفی شدند

گروه فعاليت‌های قرآنی: اداره قرآن، نماز و عترت اداره‌كل آموزش و پرورش خوزستان برگزيدگان دومين دوره مسابقات قرآن فرهنگيان خوزستان را معرفی كرد.

سيدجاسم حسين‌زاده، كارشناس قرآن، نماز و عترت اداره‌كل آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه خوزستان، معاونت پرورشی و تربيت بدنی سازمان آموزش و پرورش خوزستان با اعلام اين خبر افزود: دومين دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی فرهنگيان خوزستان با حضور 206 بانو و آقا برگزار شد.
وی ادامه داد: در بخش خواهران رشته قرائت فاطمه پاپی از آبادان رتبه اول، سمانه رنگ‌چی از شوش رتبه دوم، ميعاد جاسم پوراز ناحيه يك اهواز رتبه سوم را به خود اختصاص دادند. و در رشته حفظ 2 جزء تاجی بخاخ از خرمشهر رتبه اول، رقيه دوست‌علی‌وند از ناحيه 1 اهواز رتبه دوم و سيده صديقه موسوی از دز فول رتبه سوم را كسب كردند.
حسين‌زاده گفت: در رشته حفظ 5 جزء زهرا عساكره از خرمشهر رتبه اول، صديقه سهيليان از ناحيه 3 اهواز رتبه دوم و مجيده بيت‌عبدالله از شوش رتبه سوم را كسب كردند. همچنين در رشته تفسير ايران مرادی‌پور از شوش رتبه اول، اشرف برون از باغملك رتبه دوم و سميه الياسی از گتوند رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.
كارشناس قرآن، نماز و عترت اداره‌كل آموزش و پرورش خوزستان اضافه كرد: در بخش برادران فرهنگی نيز در رشته قرائت، صالح داغله از باوی رتبه اول، سيد جاسم موسوی از ناحيه 1 اهواز و احمد حسن راهی‌مالكی از ناحيه 3 اهواز به صورت مشترك رتبه دوم و نبی عبيداوی از سوسنگرد و عقيل فريسات از ناحيه 1 اهواز رتبه سوم را كسب كردند.
وی افزود: در رشته حفظ 2 جزء احمد دستوريان از شاوور رتبه اول، حبيب درويشی از رامشير رتبه دوم و علی ديناروندی از ناحيه 4 اهواز و احسان تقديسی از بهبهان رتبه سوم را به خود اختصاص دادند و در رشته حفظ 5 جزء فؤاد پريزاد از شاوور، فاضل آلبوعلی از شادگان و مجتبی نوذری از رامشير به ترتيب رتبه‌های اول تا سوم را كسب كردند.
خاطر نشان می‌شود؛ دومين دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی فرهنگيان خوزستان جمعه، 13 ارديبهشت‌‌ماه به ميزبانی ناحيه 1 اهواز برگزار شد.
captcha