آغاز ثبت نام دوره‌های آموزش قرآن در مؤسسه اميد منتظران قزوين
کد خبر: 2533143
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۷

آغاز ثبت نام دوره‌های آموزش قرآن در مؤسسه اميد منتظران قزوين

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: ثبت نام دوره‌های آموزش قرآن در مؤسسه اميد منتظران قزوين آغاز شده است و تا اول خردادماه سال جاری ادامه می‌يابد.

منصوره اميدواری، مديرمسئول مؤسسه اميد منتظران قزوين در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن (ايكنا)، با اعلام اين خبر گفت: ثبت نام دوره‌های آموزش قرآن از نيمه ارديبهشت‌ماه در مؤسسه اميد منتظران قزوين آغاز شده است و تا اول خردادماه سال جاری ادامه می‌يابد.
وی در ادامه با اشاره به كلاس‌های در نظر گرفته شده برای تابستان بيان كرد: از كلاس‌های اين دوره می‌توان به آموزش مفاهيم سطوح 1 تا 6، آموزش قرآن ويژه خردسالان و نهج‌البلاغه اشاره كرد.
اميدواری تصريح كرد: اين مؤسسه در نظر دارد تا دوره‌های تربيت مربی روخوانی و روانخوانی و اتربيت مربی پيش‌د‌بستانی قرآنی را در تابستان برگزار كند و علاقه‌مندان نيز تا نيمه تابستان زمان دارند تا در اين دوره‌ها ثبت نام كنند.
مديرمسئول مؤسسه اميد منتظران قزوين تصريح كرد: ساير كلاس‌های آموزشی اين مركز از اول خردادماه سال جاری آغاز می‌شود و تا پايان تابستان ادامه می‌يابد.
وی در پايان خاطرنشان كرد: از مربيان در نظر گرفته شده برای اين دوره می‌توان به مرضيه حق‌پرست و فاطمه شهسواری اشاره كرد كه مسئوليت برگزاری كلاس‌ها را برعهده دارند.
captcha