ملكه كريمی، مديرمسئول مؤسسه گلنرگس شهرستان كوثر اردبيل در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن (ايكنا)، با اعلام اين خبر گفت: دوره آموزش حفظ قرآن از امروز يكشنبه، 29 ارديبهشتماه در مؤسسه گلنرگس اردبيل آغاز میشود و تا پايان شهريورماه سال جاری برگزار میشود.
وی در ادامه افزود: اين دوره به حفظ جزء 30 قرآن اختصاص يافته است و با حضور 36 نفر از ثبت نام شدگان در دو كلاس آموزشی برگزار میشود.
كريمی اظهار كرد: كلاسهای اين دوره آموزشی يكشنبه و سهشنبه هر هفته به مدت 120 دقيقه آموزشی در مكان اين مؤسسه قرآنی برگزار میشود.
مديرمسئول مؤسسه گلنرگس شهرستان كوثر در پايان خاطرنشان كرد: از مربيان اين دوره میتوان به شبنم ميرآغاسی و اكرم برزگر اشاره كرد كه مسئوليت برگزاری كلاسها را برعهده دارند.