کد خبر: 2533587
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۷

آغاز دوره آموزش حفظ قرآن در مؤسسه گل‌نرگس اردبيل

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره آموزش حفظ قرآن از امروز يكشنبه، 29 ارديبهشت‌ماه در مؤسسه گل‌نرگس اردبيل آغاز می‌شود.

ملكه كريمی، مديرمسئول مؤسسه گل‌نرگس شهرستان كوثر اردبيل در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن (ايكنا)، با اعلام اين خبر گفت: دوره آموزش حفظ قرآن از امروز يكشنبه، 29 ارديبهشت‌ماه در مؤسسه گل‌نرگس اردبيل آغاز می‌شود و تا پايان شهريورماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی در ادامه افزود: اين دوره به حفظ جزء 30 قرآن اختصاص يافته است و با حضور 36 نفر از ثبت نام شدگان در دو كلاس آموزشی برگزار می‌شود.
كريمی اظهار كرد: كلاس‌های اين دوره آموزشی يكشنبه و سه‌شنبه هر هفته به مدت 120 دقيقه آموزشی در مكان اين مؤسسه قرآنی برگزار می‌شود.
مديرمسئول مؤسسه گل‌نرگس شهرستان كوثر در پايان خاطرنشان كرد: از مربيان اين دوره می‌توان به شبنم ميرآغاسی و اكرم برزگر اشاره كرد كه مسئوليت برگزاری كلاس‌ها را برعهده دارند.
captcha