به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) به نقل از روابط عمومی سازمان دارالقرآن الكريم، سیامين جلسه شورای معاونان و مديران سازمان دارالقرآنالكريم با حضور مهدی قرهشيخلو، رئيس سازمان دارالقرآن، معاونان و مديران اين سازمان در سالن جلسات اين سازمان برگزار شد.
بنابر اين گزارش، در ابتدای اين جلسه مهدی قرهشيخلو به ارائه گزارشی از همايش سه روزه مديران ستادی و استانی سازمان تبليغات اسلامی كه در مشهد برگزار شد، پرداخت و افزود: در اين همايش برنامهها و بودجه استانها برای سال 92 به صورت رسمی به استانها ابلاغ شد.
وی همچنين برنامهريزی جهت دعوت از مسئولان دارالقرآنهای ادارات كل تبليغات اسلامی استانها و كارشناسان منتخب را به منظور شركت در نشست دو روزه تهران و توجيه برنامههای سال جاری را خواستار شد.
در ادامه اين جلسه اعضاء به بررسی مصوبات ستاد ملی حفظ در خصوص آموزش يك ميليون نفر حافظ چهار جزء قرآن كريم در سال 92 و سهميه 210 هزار نفری سازمان دارالقرآنالكريم پرداختند.
از ديگر موارد مطروح شده در سیامين جلسه شورای معاونان و مديران سازمان دارالقرآنالكريم بررسی طرح آموزشهای ضمن خدمت مديران و كاركنان سازمان دارالقرآن و بررسی آئيننامه حقالزحمه فعاليتهای قرآنی سال 92 بود.
در پايان نيز بحث و بررسی پيرامون چگونگی روند تصويب بودجههای قرآنی در ذيل لايحه بودجه سال 1392 كشور بين اعضای شورا انجام شد.