کد خبر: 2542641
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۱

محفل انس با قرآن در خاش برگزار شد

گروه فعاليت‌های قرآنی: محفل انس با قرآن كريم دوشنبه، 13 خردادماه به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در خاش برگزار شد.

حجت‌الاسلام نوروزعلی قربانی، مسئول اداره تبليغات اسلامی خاش در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان، گفت: محفل انس با قرآن كريم به‌مناسبت ارتحال بنيانگذار جمهوری اسلامی ايران امام خمينی(ره) روز دوشنبه، 13 خردادماه در خاش برگزار شد.
وی افزود: اين محفل با حضور رئيس عقيدتی ـ سياسی مركز آموزشی 08 خاش حجت‌الاسلام قاسمی در حسينيه صاحب‌الزمان(عج) خاش برگزار شد.
حجت‌الاسلام قربانی با بيان اينكه قاريان شهرستانی و عموم علاقه‌مندان در اين محفل حضور داشتند، خاطرنشان کرد: شهادت امام موسی كاظم(ع)، قيام خونين 15 خرداد و تعظيم شعائر اسلامی از ديگر اهداف برپايی محفل انس با قرآن است.
captcha