كلنگ احداث مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حكيم بهادران به زمين زده شد
کد خبر: 2543875
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۳

كلنگ احداث مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حكيم بهادران به زمين زده شد

كلنگ احداث مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حكيم بهادران همزمان با مبعث نبی مكرم اسلام(ص) به زمين زده شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، با حضور سيدمحمدرضا نجم‌الهدی، مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان يزد و جمعی از مسئولان شهرستان در روز جمعه، 17 خردادماه همزمان با مبعث نبی مكرم اسلام(ص)، كلنگ احداث مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حكيم بهادران به زمين زده شد.
سيدرضا آقايی، رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهريز در اين مراسم طی سخنانی بر اهميت جذب جوانان به مراكز قرآنی و دينی تأكيد كرد و گفت: در شهرستان مهريز شش مؤسسه قرآنی وجود دارد كه با ياری خداوند فعاليت‌های ارزشمند و گسترده‌ای در زمينه تعليم قرآن در رشته‌های مختلف دارند.
در ادامه، حجت‌الاسلام دهقانی‌زاده، مسئول دفتر امام‌جمعه مهريز گفت: ايجاد اين مؤسسه قرآنی در روستای بهاداران بسيار مؤثر و كارآمد خواهد بود اميد است كه مردم همت كنند و در ساخت و احداث اين مؤسسه مساعدت كنند تا در آينده نزديك شاهد افتتاحيه ساختمان آن باشيم.
سپس در ادامه، نجم‌الهدی، مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان يزد اظهار اميدواری كرد: با تلاش مسئولان و همت فعالان قرآنی بتوانيم برای مردم و به‌ويژه جوانان كه هر روز مخاطب اصلی صدها شبكه تلويزونی و ... قرار می‌گيرند و بمباران فكری می‌شوند برنامه‌های خوب و ارزنده‌ای داشته باشيم.
يادآور می‌شود، در پايان اين مراسم با اعطای لوح تقدير و هديه از محمدعلی حكيمی، خیّر واگذاركننده زمين به مؤسسه قرآنی حكيم بهادران تقدير شد.
captcha