به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) به نقل از روابط عمومی ادارهكل تبليغات اسلامی آذربايجان شرقی، آيتالله پورمحمدی، امام جمعه شهرستان مراغه ضمن تشكر و قدردانی از مسئولان برگزاركننده مراسم معنوی اعتكاف اظهار كرد: خدمت برای معتكفان از ثواب اعتكاف كمتر نيست بلكه شايد اين خدمت در محضر الهی ثوابش بيشتر از اعتكاف باشد.
آيتالله پورمحمدی، نماينده مردم استان آذربايجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عيد مبعث به اهداف بعثت اشاره كرده و تزكيه روحی و روانی مردم در اين ايام را از ويژگیهای اين ايام دانست.
در پايان مراسم حجتالاسلام اميری، رئيس اداره تبليغات اسلامی مراغه با اهدای لوح يادبودی از خادمان اعتكاف امسال تجليل بهعمل آورد.