بررسی بازی‌های رايانه‌ای در كتاب «بازی جنگی يا جنگ با بازی»
کد خبر: 2550382
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲

بررسی بازی‌های رايانه‌ای در كتاب «بازی جنگی يا جنگ با بازی»

گروه فضای مجازی: كتاب «بازی جنگی يا جنگ با بازی» با موضوع بررسی بازی‌های رايانه‌ای نوشته محمد و حامد كمال از سوی انتشارات معظمی منتشر شد.

محمد كمال، كارشناس فضای مجازی و بازی‌های رايانه‌ای در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(يكنا) با اشاره به انتشار كتاب «بازی جنگی يا جنگ با بازی» اظهار كرد: كتاب «بازی جنگی يا جنگ با بازی» به نوعی سعی دارد اطلاعات كافی را درباره بازی‌های رايانه‌ای در وهله اول به والدين، سپس به كاربران بدهد.
كمال افزود: اين كتاب مشتمل بر 12 سرفصل است كه می‌توان به انكار مهدويت، 11 سپتامبر و شتاب بازی‌های رايانه‌ای، انواع آخرالزمان در بازی‌های امروز رايانه‌ای، منجی موعود در بازی‌های رايانه‌ای و معايب بازی‌های رايانه‌ای اشاره كرد.
نويسنده كتاب «بازی جنگی يا جنگ با بازی» تصريح كرد: تقسيم‌بندی بازی‌های كامپيوتری به همراه مزايا، نقش والدين در كنترل فرزندان در بازی‌های رايانه‌ای، بازی‌های مجازی، زيان‌های واقعی، بازی‌های رايانه‌ای ويدئويی و دختران و تاريخچه بازی‌های رايانه‌ای و كنسول‌ها از ديگر سرفصل‌های كتاب «بازی جنگی يا جنگ با بازی» اشاره كرد.
وی بيان كرد: اين كتاب در 57 صفحه از سوی انتشارات معظمی نوشته محمد و حامد كمال با همكاری مؤسسه قرآنی فلق نور اصفهان منتشر شده است.
captcha