به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) شعبه یزد، به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، اردوی يك روزه پيشكسوتان قرآنی تفت بههمت اداره تبليغات اسلامی این شهرستان در سانيج برگزار شد. در اين گردهمايی كه بيش از 50 نفر از پيشكسوتان قرآنی حضور داشتند، عباسی، مسئول اين مجموعه گزارشی از فعاليتهای انجام شده ارائه داد.
حجتالاسلام محمدرضا مديح، امام جمعه شهرستان ضمن تبريک اعياد شعبانيه و ولادت منجی عالم بشريت(عج)، با اشاره به حديث امام جعفرصادق(ع) گفت: برای هر انسان سه دفتر در فردای قيامت باز میشود، دفتر حسنات، دفتر نعمتها و دفتر سيئات، دفتر سيئات با تلاوت قرآن و شفاعت اين كتاب وحی از بين میرود.